Home » O NAS I NASZEJ OFERCIE » Bezpieczny nocleg

Bezpieczny nocleg

Szanowni drodzy nasi Goście, stali bywalcy i nie tylko:)

W związku z aktualną sytuacją wprowadziliśmy następujące zmiany:

1. MOŻLIWOŚĆ BEZPŁATNEJ ANULACJI DO 2 TYGODNI PRZED PRZYJAZDEM

Aktualnie, dla wszystkich nowych rezerwacji na okres czerwiec – wrzesień 2020 wprowadziliśmy możliwość bezpłatnej anulacji w przypadku rezygnacji z pobytu na nie mniej niż 14 dni przed datą rezerwacji (przyjazdu). Kwota zadatku to 50% wartości pobytu (nocleg). Każda rezerwacja potwierdzana jest przedpłatą w standardowym terminie 5 dni, natomiast w przypadku anulowania rezerwacji do 14 dni przed przyjazdem zwrócimy Państwu wpłacony zadatek.


2. ZMIANA GODZIN HOTELOWYCH

Zmiana godzin hotelowych (zameldowania i wymeldowania).

Było: 14.00 (godzina zameldowania) i 10.00 (godzina wymeldowania)

Jest: 16.00 (godzina zameldowania) i 9.30 (godzina wymeldowania).

Zmiany podyktowane są potrzebą wydłużenia czasu niezbędnego do właściwego przygotowania pokoi dla nowych Gości.

Wiąże się przede wszystkim z dokładniejszą i bardziej rygorystyczną dezynfekcją pokoi. Każdy pokój i sanitariat oprócz standardowego czyszczenia jest ozonowany (profesjonalnym urządzeniem wytwarzającym 20-40 gram ozonu na godzinę) oraz dezynfekowany dodatkowo (klamki, wyłączniki, szafki, półki, uchwyty itd.) środkami na bazie 70% roztworu alkoholu etylowego. Zamiennie stosujemy  zamgławianie metodą ULV (zimna mgła) z zastosowaniem środka wirusobójczego NANOCLEAN.

3. BEZPIECZEŃSTWO POMIESZCZEŃ MIESZKALNYCH

Przed przyjazdem Gościa każdy pokój oraz sanitariat zostaje poddany standardowej profilaktycznej dezynfekcji poprzez ozonowanie.

Zamiennie stosujemy zamgławianie metodą zimnej mgły ULV z zastosowaniem środka wiruso i bakteriobójczego NANOCLEAN. Przed wejściem Gości na pokój jest on dokładnie i długo wietrzony. W każdym pokoju dostępne jest mydło antybakteryjne.

4. BEZPIECZEŃSTWO PRZESTRZENI OGÓLNODOSTĘPNYCH

Pomieszczenia wspólne, takie jak aneksy kuchenne są dezynfekowane środkiem dezynfekującym na bazie alkoholu etylowego 70%. Dostępny jest również środek dezynfekujący do samodzielnej dezynfekcji przez Gości. Na korytarzach światło załącza się samoistnie (czujniki ruchu).

W kilku miejscach ogólnodostępnych dostępne są dozowniki do aplikacji środka dezynfekującego.

Sala zabaw dezynfekowana jest 2 razy dziennie (przez ozonowanie).

UWAGA DLA STAŁYCH KLIENTÓW: W SEZONIE WAKACJE 2020 NIE MA ZNANEGO WAM I LUBIANEGO PLACU ZABAW NA DWORZE Z PIASKOWNICĄ I ZJEŻDŻALNIAMI. AKTUALNA SYTUACJA ZWIĄZANA Z EPIDEMIĄ ORAZ POGARSZAJĄCY SIĘ STAN TECHNICZNY DREWNIANYCH ELEMENTÓW KONSTRUKCJI PLACU ZABAW, SPOWODOWAŁY ŻE ZE WZGLĘDÓW BEZPIECZEŃSTWA PODJĘLIŚMY DECYZJĘ O USUNIĘCIU PLACU ZABAW ORAZ CHWILOWYM BRAKU NOWEGO PLACU.

5. BEZPIECZEŃSTWO GOŚCI I PRACOWNIKÓW

Bezwzględnie przestrzegamy wszystkich wytycznych i zasad higieny pracy. Kładziemy olbrzymi nacisk na czystość rąk oraz urządzeń często je dezynfekując – zgodnie z wszelkimi normami i zaleceniami (robiliśmy to już wcześniej :))

Goście nie mogą zapraszać swoich znajomych – żadna osoba niezameldowania nie może przebywać na terenie naszych willi zarówno w środku jak również na zewnątrz.

W miejscach ogólnodostępnych wywiesiliśmy instrukcje dbania o bezpieczeństwo, zgodnie z wytycznymi Ministerstwa Zdrowia i WHO.

6. BEZPIECZNE SPOŻYWANIE POSIŁKÓW - STOŁÓWKA I SPOSÓB FUNKCJONOWANIA KUCHNI, WYDAWANIA POSIŁKÓW ITP.

Korzystanie ze stołówki z zachowaniem odpowiedniej, wymaganej i bezpiecznej odległości między Gośćmi, między stolikami lub z zachowaniem odpowiedniej ilości Gości korzystających ze stołówki w tym samym momencie. W razie potrzeby wydłużamy godziny wydawania posiłków, w zależności od ilości osób które danego dnia będą miały zamówiony posiłek. Kwestie godzin będą regulowane i dostosowywane na miejscu, w zależności od sytuacji. Będziemy umawiać się z Państwem na tzw godzinę. Po każdym Gościu stolik i krzesła są zdezynfekowane.

POSIŁKI WYDAWANE SĄ BEZPOŚREDNIO DO STOLIKA, W FORMIE GOTOWYCH PORCJI – NIE MA BUFETU

7. INNE WAŻNE KWESTIE ZWIĄZANE ZE ZWROTAMI, ANULOWANIEM REZERWACJI LUB ZMIANĄ TERMINU

Wszystkie wpłaty zadatków, dokonane do tej pory na podstawie wcześniej obowiązujących zasad, w przypadku braku możliwości przyjazdu w terminie rezerwacji, problemami urlopowymi lub innymi tego rodzaju, zostaną w ustaleniu z Państwem „przekształcone” na vouchery o adekwatnej wartości (tyle ile wynosił wpłacony zadatek) z możliwością i propozycją jego wykorzystania w przyszłości (najpóźniej do końca września 2021 r). Warunkiem jest tutaj rezygnacja z pobytu na nie mniej niż 14 dni przed planowaną datą przyjazdu. Po tym czasie zmiana rezerwacji, jej anulowanie i jakiekolwiek przekształcenie zadatku by zaliczyć go w poczet pobytu w innym terminie, nie będzie możliwe.