Home » O NAS I NASZEJ OFERCIE » Bezpieczny nocleg

Bezpieczny nocleg

Szanowni drodzy nasi Goście, stali bywalcy i nie tylko:)

Dla tych wszystkich z Państwa, który zechcą nas odwiedzić w najbliższym czasie, przedstawiamy pewien zakres zmian, które musimy wprowadzić dla naszego wspólnego bezpieczeństwa, zachowując przy tym oczywiście zdrowy rozsądek. W sytuacji, w jakiej się obecnie znajdujemy, konieczne jest pewne elastyczne podejście do samego procesu rezerwacji, przede wszystkim jeżeli chodzi o dokonywanie przedpłat na poczet mającego się odbyć pobytu.

Oto kilka zmian, które wiążą się z rezerwacjami na najbliższy czas (aktualnie wg przewidywań, mogących obowiązywać w zakresie rezerwacji na okres czerwiec – wrzesień 2020).

Musimy przygotować się do działania i wykonywania swojej pracy dla Was, w jak najbardziej bezpiecznym środowisku. Jednocześnie, podzielając Państwa obawy, staramy się wyjść na przeciw Waszym oczekiwaniom.

Przedstawiamy zakres zmian które wprowadzamy i od razu szczegółowe wyjaśnienia do nich.

1. ZMIANA TERMINU NA DOKONANIE PRZEDPŁATY

Zmiana wymaganego terminu na dokonywanie przedpłaty:

było: 5 dni na wpłatę od momentu dokonania rezerwacji

jest: na przedpłatę czekamy do 14 dni przed przyjazdem.

Ponieważ podzielamy Państwa obawy związane z jakże niepewną przyszłością, aktualnie, dla wszystkich nowych rezerwacji na okres czerwiec – wrzesień 2020 nie będziemy wymagać wpłaty zadatku już teraz, zaraz po dokonaniu rezerwacji, lecz dopiero (najpóźniej) na 14 dni przed przyjazdem. Kwota zadatku będzie wyższa niż zwykle i będzie to 50% wartości pobytu (nocleg). Wg naszej oceny jest to odpowiedni czas by móc upewnić się co do możliwości przyjazdu, zarówno pod względem aktualnej sytuacji epidemicznej, jak również spraw związanych z pracą, kwestiami urlopowymi, itd.


2. ZMIANA GODZIN HOTELOWYCH

Zmiana godzin hotelowych (zameldowania i wymeldowania).

Było: 14.00 (godzina zameldowania) i 10.00 (godzina wymeldowania)

Jest: 16.00 (godzina zameldowania) i 9.30 (godzina wymeldowania).

Zmiany podyktowane są potrzebą wydłużenia czasu niezbędnego do właściwego przygotowania pokoi dla nowych Gości.

Wiąże się przede wszystkim z dokładniejszą i bardziej rygorystyczną dezynfekcją pomieszczeń mieszkalnych jak i części wspólnych (aneksy kuchenne). Każdy pokój i sanitariat oprócz standardowego czyszczenia będzie ozonowany (profesjonalnym urządzeniem wytwarzającym 20-40 gram ozonu na godzinę) oraz dezynfekowany dodatkowo (klamki, wyłączniki, szafki, półki, uchwyty itd.) środkami na bazie 70% roztworu alkoholu etylowego. Zamiennie stosowane będzie zamgławianie metodą ULV (zimna mgła) z zastosowaniem środka wirusobójczego NANOCLEAN.

3. BEZPIECZEŃSTWO POMIESZCZEŃ MIESZKALNYCH

Przed przyjazdem Gościa każdy pokój będzie dokładnie zdezynfekowany za pomocą profesjonalnego ozonatora o wydajności 20-40 gramów ozonu/godzinę. Więcej o tych zabiegach na stronie Ozonowanie Zakopane

Zamiennie będzie stosowane zamgławianie metodą zimnej mgły ULV z zastosowaniem środka wiruso i bakteriobójczego NANOCLEAN. Przed wejściem Gości na pokój będzie on dokładnie i długo wietrzony. W każdym pokoju dostępne jest mydło antybakteryjne.

4. BEZPIECZEŃSTWO PRZESTRZENI OGÓLNODOSTĘPNYCH

Pomieszczenia wspólne, takie jak aneksy kuchenne, korytarze (barierki), inne powierzchnie dotykowe są dezynfekowane środkiem dezynfekującym na bazie alkoholu etylowego 70%. Na korytarzach światło załącza się samoistnie (czujniki ruchu). W kilku miejscach ogólnodostępnych dostępne są dozowniki do aplikacji środka dezynfekującego.

Udostępnienie sali zabaw w zależności od decyzji Rządu w tej sprawie.

UWAGA DLA STAŁYCH KLIENTÓW: W SEZONIE WAKACJE 2020 NIE MA ZNANEGO WAM I LUBIANEGO PLACU ZABAW NA DWORZE Z PIASKOWNICĄ I ZJEŻDŻALNIAMI. AKTUALNA SYTUACJA ZWIĄZANA Z EPIDEMIĄ (ZAKAZ KORZYSTANIA Z PLACÓW ZABAW) ORAZ POGARSZAJĄCY SIĘ STAN TECHNICZNY DREWNIANYCH ELEMENTÓW KONSTRUKCJI PLACU ZABAW, SPOWODOWAŁY ŻE ZE WZGLĘDÓW BEZPIECZEŃSTWA PODJĘLIŚMY DECYZJĘ O USUNIĘCIU PLACU ZABAW ORAZ CHWILOWYM BRAKU NOWEGO PLACU.

5. BEZPIECZEŃSTWO GOŚCI I PRACOWNIKÓW

Bezwzględnie przestrzegamy wszystkich wytycznych i zasad higieny pracy. W sytuacjach koniecznych stosujemy maseczki, rękawiczki jednorazowe, przyłbice. Kładziemy olbrzymi nacisk na czystość rąk oraz urządzeń często je dezynfekując – zgodnie z wszelkimi normami i zaleceniami (robiliśmy to już wcześniej :))

W strefach ogólnodostępnych (wyłączając wynajmowany przez siebie pokój/pokoje) Goście mają obowiązek dostosowania się do przepisów, które do odwołania nakładają „obowiązek zakrywania, przy pomocy odzieży lub jej części, maski, maseczki albo kasku ochronnego (…) ust i nosa”.

W razie potrzeby umożliwiamy naszym Gościom zakup maseczek jednorazowych.

Goście nie mogą zapraszać swoich znajomych – żadna osoba niezameldowania nie może przebywać na terenie naszych willi zarówno w środku jak również na zewnątrz.

W miejscach ogólnodostępnych wywiesiliśmy instrukcje dbania o bezpieczeństwo, zgodnie z wytycznymi Ministerstwa Zdrowia i WHO.

6. BEZPIECZNE SPOŻYWANIE POSIŁKÓW - STOŁÓWKA I SPOSÓB FUNKCJONOWANIA KUCHNI, WYDAWANIA POSIŁKÓW ITP.

Korzystanie ze stołówki z zachowaniem odpowiedniej, wymaganej i bezpiecznej odległości między Gośćmi, między stolikami lub z zachowaniem odpowiedniej ilości Gości korzystających ze stołówki w tym samym momencie. W razie potrzeby wydłużone zostaną godziny wydawania posiłków, w zależności od ilości osób które danego dnia będą miały zamówiony posiłek. Kwestie godzin będą regulowane i dostosowywane na miejscu, w zależności od sytuacji. Będziemy umawiać się z Państwem na tzw godzinę. Regulowany niestety będzie również maksymalny czas spożywania posiłków. Po każdym Gościu stolik i krzesła zostaną zdezynfekowane.

POSIŁKI WYDAWANE SĄ BEZPOŚREDNIO DO STOLIKA, W FORMIE GOTOWYCH PORCJI – NIE MA BUFETU

7. ZMIANA SPOSOBU ROZLICZEŃ ORAZ ZAMELDOWANIA

Zmiana sposobu rozliczeń oraz zameldowania, na tzw. „samozameldowanie” na dostępnym w pokoju formularzu meldunkowym oraz wstępnie przygotowanym rachunku, z podsumowaniem znanych i potwierdzonych już wcześniej (wysłanych na e-mail Gościa) kosztów pobytu, wraz z miejscem na dopisywanie dodatkowych kosztów np. opłaty za posiłki, w zależności od tego, z ilu posiłków oraz ewentualnych innych usług dodatkowych Państwo skorzystają.

Całość opłaty za pobyt będzie rozliczana przed zakończeniem pobytu na podstawie przygotowanej, wyliczonej przez Gościa gotówki (bez wydawania reszty), bądź za pośrednictwem przelewu, płatności kartą lub innej, uzgodnionej z Gościem formy zapłaty.

8. INNE WAŻNE KWESTIE ZWIĄZANE ZE ZWROTAMI, ANULOWANIEM REZERWACJI LUB ZMIANĄ TERMINU

Wszystkie wpłaty zadatków, dokonane do tej pory na podstawie wcześniej obowiązujących zasad, w przypadku braku możliwości przyjazdu w terminie rezerwacji, z powodu obawy przed koronawirusem, problemami urlopowymi lub innymi tego rodzaju, zostaną w ustaleniu z Państwem „przekształcone” na vouchery o adekwatnej wartości (tyle ile wynosił wpłacony zadatek) z możliwością i propozycją jego wykorzystania w przyszłości (najpóźniej do końca września 2021 r). Warunkiem jest tutaj rezygnacja z pobytu na nie mniej niż 14 dni przed planowaną datą przyjazdu. Po tym czasie zmiana rezerwacji, jej anulowanie i jakiekolwiek przekształcenie zadatku by zaliczyć go w poczet pobytu w innym terminie, nie będzie możliwe.

Drodzy Goście, wierzymy  że te wprowadzane w wyjątkowych okolicznościach zasady i obostrzenia pozwolą nam działać w miarę normalnie i będziemy mogli realizować swoją pracę dla Państwa, a Wy, drodzy Goście, będziecie mogli skupić się bardziej na wypoczynku, i łapaniu oddechu na górskich szlakach, niż na strachu przed wirusem. Musimy jednak (my jako obsługa oraz Państwo jako nasi Goście) poważnie podejść do tego tematu i w trosce o dobro nas wszystkich, przestrzegać wytycznych i dbać o bezpieczeństwo.