Home » #Bezpieczny nocleg

#Bezpieczny nocleg

Szanowni drodzy nasi Goście, stali bywalcy i nie tylko:)

W związku z aktualną sytuacją epidemiczną w sezonie zima 2020/2021 działamy według następujących zasad:

1. MOŻLIWOŚĆ BEZPŁATNEJ ANULACJI DO 30 DNI PRZED PRZYJAZDEM

Aktualnie, dla wszystkich nowych rezerwacji na okres grudzień 2020 – luty 2021 wprowadziliśmy możliwość bezpłatnej anulacji w przypadku rezygnacji z pobytu na nie mniej niż 30 dni przed datą rezerwacji (przyjazdu). Kwota zadatku to 50% wartości pobytu.

Zadatek wpłacany jest dopiero na 30 dni przed datą przyjazdu (dotyczy rezerwacji dokonywanych z dużym wyprzedzeniem), czyli po upływie okresu w którym można bezpłatnie anulować rezerwację.

Dla terminu rezerwacji (daty przyjazdu) przypadającego na okres krótszy niż 30 dni od momentu dokonania rezerwacji, zadatek wpłacany jest bezzwłocznie po jej dokonaniu, za pomocą systemu płatności błyskawicznych Dotpay.

Decydując się na opłacenie zadatku biorą Państwo na siebie ryzyko, że po dokonaniu wpłaty, w razie pojawienia się później okoliczności uniemożliwiających przyjazd, zadatek nie podlega zwrotowi, nie jest również możliwe jego wykorzystanie w innym terminie. Odstępstwem od tej zasady może być jedynie powstanie okoliczności, wskutek której nastąpi odgórne uniemożliwienie przyjazdu (np. kolejny „lockdown”).

Jeżeli po dokonaniu wpłaty zadatku pojawią się okoliczności odgórnie uniemożliwiające przyjazd (np. przez wprowadzenie przez Rząd kolejnego „lockdownu”) wpłacony zadatek będzie mógł zostać wykorzystany na pobyt w innym terminie, po ustaniu okoliczności uniemożliwiających przyjazd. Nie dokonujemy w tym przypadku bezpośredniego zwrotu zadatku.

2. ZMIANA GODZIN HOTELOWYCH

Zmiana godzin hotelowych (zameldowania i wymeldowania).

Było: 14.00 (godzina zameldowania) i 10.00 (godzina wymeldowania)

Jest: 16.00 (godzina zameldowania) i 9.30 (godzina wymeldowania).

Zmiany podyktowane są potrzebą wydłużenia czasu niezbędnego do właściwego przygotowania pokoi dla nowych Gości.

Wiąże się przede wszystkim z dokładniejszą i bardziej rygorystyczną dezynfekcją pokoi.

3. BEZPIECZEŃSTWO POMIESZCZEŃ MIESZKALNYCH

Przed przyjazdem Gościa każdy pokój oraz sanitariat zostaje poddany standardowej profilaktycznej dezynfekcji poprzez ozonowanie.

Zamiennie stosujemy zamgławianie metodą zimnej mgły ULV z zastosowaniem środka wiruso i bakteriobójczego NANOCLEAN. Przed wejściem Gości na pokój jest on dokładnie i długo wietrzony. W każdym pokoju dostępne jest mydło antybakteryjne.

4. BEZPIECZEŃSTWO PRZESTRZENI OGÓLNODOSTĘPNYCH

Pomieszczenia wspólne, takie jak aneksy kuchenne są dezynfekowane środkiem dezynfekującym na bazie alkoholu etylowego 70%. Dostępny jest również środek dezynfekujący do samodzielnej dezynfekcji przez Gości. Na korytarzach światło załącza się samoistnie (czujniki ruchu).

W kilku miejscach ogólnodostępnych dostępne są dozowniki do aplikacji środka dezynfekującego.

5. BEZPIECZEŃSTWO GOŚCI I PRACOWNIKÓW

Bezwzględnie przestrzegamy wszystkich wytycznych i zasad higieny pracy. Kładziemy olbrzymi nacisk na czystość rąk oraz urządzeń często je dezynfekując – zgodnie z wszelkimi normami i zaleceniami (robiliśmy to już wcześniej :))

Goście nie mogą zapraszać swoich znajomych – żadna osoba niezameldowania nie może przebywać na terenie naszych willi zarówno w środku jak również na zewnątrz.

W miejscach ogólnodostępnych wywiesiliśmy instrukcje dbania o bezpieczeństwo, zgodnie z wytycznymi Ministerstwa Zdrowia i WHO.

6. BEZPIECZNE SPOŻYWANIE POSIŁKÓW - STOŁÓWKA I SPOSÓB FUNKCJONOWANIA KUCHNI, WYDAWANIA POSIŁKÓW ITP.

Korzystanie ze stołówki z zachowaniem odpowiedniej, wymaganej i bezpiecznej odległości między Gośćmi, między stolikami lub z zachowaniem odpowiedniej ilości Gości korzystających ze stołówki w tym samym momencie. W razie potrzeby wydłużamy godziny wydawania posiłków, w zależności od ilości osób które danego dnia będą miały zamówiony posiłek. Kwestie godzin będą regulowane i dostosowywane na miejscu, w zależności od sytuacji. Będziemy umawiać się z Państwem na tzw godzinę. Po każdym Gościu stolik i krzesła są zdezynfekowane.

POSIŁKI WYDAWANE SĄ BEZPOŚREDNIO DO STOLIKA, W FORMIE GOTOWYCH PORCJI – NIE MA BUFETU