-
Prosimy o zapoznanie się z zasadami które obowiązują w naszych ośrodkach. Pozwolą one Państwu jak również i nam uniknąć wszelkich nieprzyjemnych sytuacji i pomogą uczynić Państwa pobyt w Zakopanem milszym i przyjemniej spędzonym.
§ 1. Doba hotelowa rozpoczyna się o godz. 14.00 w dniu przyjazdu a kończy o godz. 10.00 w dniu wyjazdu. Godziny te są wiążące dla obu stron – zarówno naszych Gości jak i dla nas i gwarantują że nie dojdzie do nieprzyjemnych sytuacji związanych z oczekiwaniem na pokój który nie został jeszcze opuszczony przez poprzednich wczasowiczów. Gość, który przyjedzie wcześniej nie może oczekiwać wcześniejszego zakwaterowania niż o godz. 14.00, chyba że istnieje taka możliwość i zostało to uprzednio ustalone z Gospodarzem.
§ 2. Prosimy o przyjazd najpóźniej do godziny 22.00, gdyż nie prowadzimy całodobowej recepcji.
§ 3. W przypadku rezerwacji noclegów wraz z wyżywieniem, jeżeli nie ustalono inaczej, opłata naliczana jest od obiadokolacji w dniu przyjazdu kończąc śniadaniem w dniu wyjazdu.
§ 4. Prosimy o zachowanie ciszy nocnej od godz. 22. 00 do godz. 06.00
§ 5. Każdorazowo prosimy aktualnego Najemcę o sprawdzenie stanu technicznego wynajmowanego pokoju oraz wszelkich urządzeń znajdujących się w najmowanym pomieszczeniu. Wszelkie odkryte wady tuż przed rozpoczęciem użytkowania pokoju należy natychmiast zgłaszać gospodarzowi. Ewentualne szkody niezgłoszone jako istniejące przed rozpoczęciem użytkowania pokoju a także te powstałe na skutek złego użytkowania będą przypisane aktualnemu Najemcy, który zostanie pociągnięty do odpowiedzialności finansowej w celu pokrycia ewentualnych szkód.
§ 6. Na terenie ośrodka prosimy o zachowanie zgodne z istniejącymi normami etycznymi oraz zasadami koleżeńskiego współżycia. Spożywanie alkoholu w ilościach nie powodujących zagrożenia życia, zdrowia, nie narażających na zniszczenie cudzego mienia oraz nie powodujących zbyt głośnego zachowania.
§ 7. W naszych willach obowiązuje całkowity zakaz palenia papierosów i wyrobów tytoniowych. Gość palący w pokoju bądź łazience wyraża zgodę na pokrycie kosztów dearomatyzacji w wysokości 1000 złotych.
Możliwe jest palenie w specjalnie wyznaczonych do tego celu miejscach na zewnątrz budynków. Na balkonach można palić jedynie z zachowaniem szczególnej ostrożności tak aby dym tytoniowy nie wracał do pokoju przez niedomknięte drzwi bądź okno. Po wypaleniu papierosa należy odczekać kilka minut na zewnątrz, nim wejdzie się do środka.
§ 8. Ze względu na wymagania ochrony przeciwpożarowej oraz ogólnego bezpieczeństwa prosimy o nieużywanie w pokojach grzałek i grzejników elektrycznych nie stanowiących stałego wyposażenia pokoju.
§ 9. Dla zapewnienia komfortu wszystkim naszym Wczasowiczom w naszych willach szczególnie nie zezwalamy na:
- zakłócanie spokoju, np. wykonywanie lub odtwarzanie głośnej muzyki bez zgody gospodarzy budynków,
- zapraszanie i przyjmowanie gości (osób nie będących klientami willi) w pokojach bez zgody gospodarzy,
- zachowanie które zakłócałoby spokojny pobyt innych gości. W takim przypadku Właściciel oraz pracownicy mogą odmówić dalszego świadczenia usług osobie, która narusza tę zasadę.
- zachowanie powszechnie uznawane za nieprzyzwoite,
- chodzenie w butach narciarskich po klatce schodowej oraz wnoszenie sprzętu narciarskiego do pokoi.
§ 10. Przedmioty osobistego użytku pozostawione przez wyjeżdżającego Gościa będą odesłane na jego koszt na wskazany adres. W przypadku nie otrzymania takiej dyspozycji przedmioty te przechowane zostaną przez miesiąc , a następnie zniszczone.
§ 11. Willa Stachoniówka i Stachoniówka 2 nie ponoszą odpowiedzialności za utratę lub uszkodzenie rzeczy wniesionych na teren budynków.
§ 12. Każdego Gościa możemy poprosić o okazanie dokumentu tożsamości. Nieokazanie dokumentu tożsamości będzie skutkować odmową świadczenia usług. Nie przysługuje wówczas zwrot zaliczki. Osobom postronnym nie udzielamy żadnych informacji o danych osobowych Gości naszych willi.
§ 13. Bardzo prosimy o zgłoszenie się do recepcji natychmiast po przyjeździe i wprowadzeniu się do wynajmowanego pokoju. Pozostałą należność za cały zarezerwowany termin pobytu prosimy uregulować gotówką lub kartą w dniu przyjazdu.
§ 14. W przypadku wcześniejszego wyjazdu z przyczyn niezawinionych przez nas, kwota za pozostałe niewykorzystane dni pobytu w ramach rezerwacji nie jest zwracana. Podobnie ma się sprawa z zamówionym, a niewykorzystanym posiłkiem.
§ 15. Posiłki wydawane są w następujących godzinach:
– śniadania – 7.30 – 09.30 ( dla Gości wybierających się na dalsze wycieczki istnieje możliwość wcześniejszego przyjścia na śniadanie, wystarczy dzień wcześniej zgłosić taką chęć),
– obiadokolacje – 16.00 – 18.00.
W przypadku rezygnacji z posiłku bądź ewentualnego przewidywanego spóźnienia bardzo prosimy o telefoniczne poinformowanie nas o tym fakcie.§ 16. Prosimy o zmianę obuwia oraz dbanie o czystość.
§ 17. Nie akceptujemy pobytu z psami.
§ 18. Teren obiektów na zewnątrz i wewnątrz budynków (miejsca ogólnodostępne, korytarze i klatki schodowe) są – w trosce o zapewnienie Państwu najwyższego standardu wypoczynku oraz bezpieczeństwa – monitorowane całodobowo za pomocą systemu kamer z zapisem wizji.
§ 19. Nieznajomość niniejszego regulaminu nie zwalnia z obowiązku przestrzegania go!
REGULAMIN REZERWACJI:
§ 1. Każda rezerwacja musi zostać potwierdzona wpłatą zaliczki w ustalonej wysokości. Na przedpłatę oczekujemy maks. 4 dni. Przy braku wpłaty po 4 dniach od dokonania zamówienia, rościmy sobie prawo do anulowania rezerwacji. Zamówiony pokój (pokoje) podlegają wówczas procesowi ponownej rezerwacji kolejnym zainteresowanym. Dokonanie przedpłaty po terminie nie gwarantuje zatem możliwości przyjazdu. W sytuacji, gdy takiej możliwości już nie będzie, zaliczka zostanie odesłana na adres bądź numer konta bankowego nadawcy. Prosimy o dotrzymywanie terminu wpłaty zaliczki.
§ 2. Rezerwujący winien mieć na uwadze, iż dokonywana wpłata uzgodnionej kwoty pieniężnej zrealizowana przelewem bądź przekazem pocztowym, jest formą procentowej zaliczki od ustalonych kosztów zakwaterowania. W przypadku rezygnacji z usług wpłacona zaliczka nie podlega zwrotowi. Kwota zaliczki stanowi pokrycie kosztów wynajmującego z tytułu rezerwacji pokoju. Nie jest możliwe wykorzystanie zaliczki na pobyt w innym terminie, prosimy zatem dobrze zaplanować i przemyśleć swoją rezerwację. Wszelkie ustalenia dotyczące rezerwacji pokoju (termin przyjazdu i wyjazdu) wiążą obie strony i nie podlegają żadnym zmianom. W przypadku późniejszego przyjazdu lub skrócenia pobytu nie będą udzielane żadne zniżki. Niepojawienie się Gościa w ustalonym dniu przyjazdu bez wcześniejszego zgłoszenia tego faktu skutkować będzie anulowaniem całej rezerwacji.
Dziękujemy za wyrozumiałość i życzymy miłego wypoczynku.
PRZETWARZANIE DANYCH OSOBOWYCH
Dane osobowe przetwarzane będą w celu realizacji procesu rezerwacji, wyjaśnienia okoliczności ewentualnego naruszenia Regulaminu lub obowiązujących przepisów prawa, oraz rozpatrywania ewentualnych reklamacji.
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO), informujemy, że :
Administratorem danych osobowych pozyskanych w procesie rezerwacji w rozumieniu obowiązujących przepisów prawa powszechnie obowiązującego, jest STACHOŃ TRAVEL ANDRZEJ STACHOŃ-GRZESICZEK ul. Chłabówka 28 Zakopane 34-500.
Podmiotem przetwarzającym dane osobowe jest system rezerwacji online Hotres.pl, który należy do firmy LEMONPIXEL.pl Roman Korczyński z siedzibą w Jeleniej Górze 58-570 ul. Młyńska 12A nazywany dalej Hotres.pl
Dane osobowe
- Na potrzeby procesu rezerwacji / wystawienia dokumentu sprzedaży pobierane są dane osobowe Gościa. Podanie danych osobowych jest dobrowolne, jednak niezbędne do realizacji procesu rezerwacji.
- Gość posiada prawo dostępu do treści swoich danych osobowych, prawo do ich sprostowania, usunięcia, jak również prawo do ograniczenia ich przetwarzania.
- Opcjonalna zgoda Gościa na przetwarzanie danych w celach marketingowych wymaga zaznaczenia odpowiedniego pola typu ‘checkbox’ w procesie rezerwacji.Zgoda ta może być cofnięta poprzez przesłanie odpowiedniej wiadomości na
adres e-mail : jsg@interia.pl. - Szczegółowe cele i zakres przetwarzania danych osobowych w systemie Hotres określone są w załączniku.
Zobowiązania Administratora
- Administrator zapewnia, że dane osobowe Gościa nie są udostępniane osobom trzecim i w tym zakresie podejmie niezbędne środki i zapewni wykorzystanie swojej wiedzy i doświadczenia w celu realizacji przedmiotowego zapewnienia.
- Administrator zachowuje prawo udostępnienia danych osobowych podmiotom upoważnionym (Podprocesorzy) oraz w przypadkach przewidzianych przepisami prawa powszechnie obowiązującego. W szczególności dotyczy to podmiotów jakich jak : systemy realizujące płatności online oraz oprogramowanie recepcji.
- Administrator zobowiązany jest do dotrzymania tajemnicy i poufności informacji uzyskanych w celu realizacji procesu rezerwacji. Podjęte zobowiązanie pozostaje w mocy przez czas nieokreślony.
Zobowiązania Hotres.pl
- Hotres.pl jako Podmiot przetwarzający dane osobowe Gościa, zapewnia wdrożenie odpowiednich środków technicznych i organizacyjnych, oraz dodatkowych zabezpieczeń informatycznych, opierających się na sprawdzonych serwerach i systemach służących do przetwarzania danych osobowych w usługach świadczonych drogą elektroniczną.
- Hotres.pl oświadcza, że systemy informatyczne wykorzystywane do przetwarzania danych osobowych spełniają wymogi obowiązujących przepisów prawa, w szczególności chronione są w stopniu wysokim w rozumieniu rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 29 kwietnia 2004 r. w sprawie dokumentacji przetwarzania danych osobowych oraz warunków technicznych i organizacyjnych, jakim powinny odpowiadać urządzenia i systemy informacyjne służące do przetwarzania danych osobowych.
- Podwykonawcy i pracownicy Hotres.pl zostaną należycie umocowani do przetwarzania danych osobowych w związku z realizacją procesu rezerwacji, na co Administrator oraz Gość wyrażają zgodę.
- W celu zapewnienia najwyższego bezpieczeństwa w przechowywaniu danych osobowych zgodnych z wymogami RODO, Hotres.pl zobowiązany się do:
- szyfrowania oraz anonimizacji transmisji danych osobowych
- ciągłego zapewnienia poufności, integralności, dostępności i odporności systemów i usług przetwarzania
- zdolności do szybkiego przywrócenia dostępności danych osobowych i dostępu do nich w razie incydentu fizycznego lub technicznego
- regularnego testowania, mierzenia i oceniania skuteczności środków technicznych i organizacyjnych mających zapewnić bezpieczeństwo przetwarzania danych.
Postanowienia końcowe
Administrator jest uprawniony do wprowadzenia zmian w postanowieniach Regulaminu w każdym czasie i zależnie od własnej decyzji. W szczególności, może dokonać zmiany postanowień niniejszego Regulaminu w przypadku:
- konieczności dostosowania Regulaminu do przepisów bezwzględnie obowiązujących lub do zmian przepisów prawa mających wpływ na treść Regulaminu;
- konieczności dostosowania Regulaminu do zalecenia, interpretacji, orzeczenia, postanowienia lub decyzji organu władzy publicznej lub orzeczenia sądowego, mającego wpływ na treść Regulaminu;
- rozbudowy lub zmiany funkcjonalności Hotres.pl;
-
REZERWACJA ON-LINE
Właścicielem obiektu willa Stachoniówka 2 jest firma
F.U. JSG JANUSZ STACHOŃ-GRZESICZEK
z siedzibą w Zakopanem, kod pocztowy 34-500, ul. Chłabówka 28B
NIP: 736-157-43-93
REGON: 120269025
Składanie rezerwacji poprzez system rezerwacji sprowadza się do kilku kroków.
Podczas składania rezerwacji należy:wybrać termin i obiekt do rezerwacji, podać dane osobowe osoby dokonującej rezerwacji, wybrać formę płatności przedpłaty i dokonać jej natychmiastowej wpłaty.*
*Rozliczenia transakcji e-przelewem przeprowadzane są za pośrednictwem tpay. Płatność kartami odbywa się za pośrednictwem PayPal.
Nie ponosimy odpowiedzialności za wszelkiego rodzaju szkody wynikłe z niedokończonej lub błędnie utworzonej rezerwacji. Rezerwację uważa się za dokonaną w chwili wpłacenia wymaganej przedpłaty.
POTWIERDZENIE REZERWACJI
W momencie kiedy Twoja rezerwacja zostanie zarejestrowane w naszym systemie, otrzymasz od nas, poprzez e-mail, potwierdzenie utworzenia rezerwacji wraz z instrukcją wpłaty wymaganej przedpłaty.
Jeżeli twoja rezerwacja zostanie opłacona otrzymasz od nas potwierdzenie w formie elektronicznego vouchera (przesłanego mailem) lub nr rezerwacji. Otrzymane potwierdzenie należy wydrukować (lub zapamiętać nr rezerwacji) i zabrać ze sobą w podróż.
ANULOWANIE REZERWACJI
W przypadku rezygnacji z usług wpłacona zaliczka nie podlega zwrotowi. Kwota zaliczki stanowi pokrycie kosztów wynajmującego z tytułu rezerwacji pokoju. Nie jest możliwe wykorzystanie zaliczki na pobyt w innym terminie, prosimy zatem dobrze zaplanować i przemyśleć swoją rezerwację.
Rezerwacja może zostać anulowana automatycznie w przypadku nie dokonania przedpłaty w terminie wskazanym podczas składania rezerwacji on-line (wyświetlonym na ekranie i przesłanym na podany w rezerwacji adres e-mail).
REGULAMIN POBYTU W WILLI STACHONIÓWKA 2
§ 1. Doba hotelowa rozpoczyna się o godz. 14.00 w dniu przyjazdu a kończy o godz. 10.00 w dniu wyjazdu.
§ 2. Przyjazd najpóźniej do godziny 22.00.
§ 3. W przypadku rezerwacji noclegów wraz z wyżywieniem, jeżeli nie ustalono inaczej, opłata naliczana jest od obiadokolacji w dniu przyjazdu kończąc śniadaniem w dniu wyjazdu.
§ 4. Prosimy o zachowanie ciszy nocnej od godz. 22. 00 do godz. 06.00
§ 5. Każdorazowo prosimy aktualnego Najemcę o sprawdzenie stanu technicznego wynajmowanego pokoju oraz wszelkich urządzeń znajdujących się w najmowanym pomieszczeniu. Wszelkie odkryte wady tuż przed rozpoczęciem użytkowania pokoju należy natychmiast zgłaszać gospodarzowi. Ewentualne szkody niezgłoszone jako istniejące przed rozpoczęciem użytkowania pokoju a także te powstałe na skutek złego użytkowania będą przypisane aktualnemu Najemcy, który zostanie pociągnięty do odpowiedzialności finansowej w celu pokrycia ewentualnych szkód.
§ 6. Na terenie ośrodka prosimy o zachowanie zgodne z istniejącymi normami etycznymi oraz zasadami koleżeńskiego współżycia. Spożywanie alkoholu w ilościach nie powodujących zagrożenia życia, zdrowia, nie narażających na zniszczenie cudzego mienia oraz nie powodujących zbyt głośnego zachowania.
Palenie papierosów tylko w specjalnie wyznaczonych do tego celu miejscach na zewnątrz budynków (np. na balkonach) ! Kategoryczny zakaz palenia w wewnątrz budynków !
§ 7. Ze względu na wymagania ochrony przeciwpożarowej oraz ogólnego bezpieczeństwa prosimy o nieużywanie w pokojach grzałek i grzejników elektrycznych nie stanowiących stałego wyposażenia pokoju.
§ 8. Dla zapewnienia komfortu wszystkim naszym Wczasowiczom w naszych willach szczególnie nie zezwalamy na:
- zakłócanie spokoju, np. wykonywanie lub odtwarzanie głośnej muzyki bez zgody gospodarzy budynków,
- zapraszanie i przyjmowanie gości (osób nie będących klientami willi) w pokojach bez zgody gospodarzy,
- zachowanie które zakłócałoby spokojny pobyt innych gości. W takim przypadku Właściciel oraz pracownicy mogą odmówić dalszego świadczenia usług osobie, która narusza tę zasadę,
- zachowanie powszechnie uznawane za nieprzyzwoite,
- chodzenie w butach narciarskich po klatce schodowej oraz wnoszenie sprzętu narciarskiego do pokoi.
§ 9. Przedmioty osobistego użytku pozostawione przez wyjeżdżającego Gościa będą odesłane na jego koszt na wskazany adres. W przypadku nie otrzymania takiej dyspozycji przedmioty te przechowane zostaną przez miesiąc, a następnie zniszczone.
§ 10. Każdego Gościa możemy poprosić o okazanie dokumentu tożsamości. Nieokazanie dokumentu tożsamości będzie skutkować odmową świadczenia usług. Nie przysługuje wówczas zwrot zaliczki. Osobom postronnym nie udzielamy żadnych informacji o danych osobowych Gości naszych willi.
§ 11. Bardzo prosimy o zgłoszenie się do recepcji natychmiast po przyjeździe i wprowadzeniu się do wynajmowanego pokoju. Pozostałą należność za pobyt prosimy uregulować gotówką lub kartą w dniu przyjazdu.
§ 12. W przypadku wcześniejszego wyjazdu z przyczyn niezawinionych przez nas, kwota za pozostałe niewykorzystane dni pobytu w ramach rezerwacji nie jest zwracana. Podobnie ma się sprawa z zamówionym, a niewykorzystanym posiłkiem.
§ 13. W okresie posezonowym tj. marzec, kwiecień, maj, czerwiec, wrzesień, październik, listopad, obiadokolacje wydajemy tylko przy większej frekwencji. O szczegóły proszę pytać telefonicznie.
W związku z powyższym, pomimo zaznaczenia odpowiedniej opcji przy dokonywaniu rezerwacji on-line, nie gwarantujemy możliwości skorzystania z obiadokolacji. W przypadku braku możliwości skorzystania z obiadokolacji, wyliczona opłata zostanie odpowiednio pomniejszona o kwotę wynikającą z kosztu niewykorzystanych posiłków.
§ 14. Na miejscu pobierana jest dodatkowa opłata tzw. miejscowa w wysokości 2 zł. za osobę dziennie, odprowadzana do UM Zakopane.
§ 15. Nie akceptujemy pobytu z psami.
§ 16. Teren obiektów na zewnątrz i wewnątrz budynków (miejsca ogólnodostępne, korytarze i klatki schodowe) są – w trosce o zapewnienie Państwu najwyższego standardu wypoczynku oraz bezpieczeństwa – monitorowane całodobowo za pomocą systemu kamer z zapisem wizji.
Dziękujemy za akceptację niniejszego regulaminu i zapraszamy do rezerwacji!
POSTĘPOWANIE REKLAMACYJNE
1. Goście mają prawo do składania reklamacji w przypadku zauważenia uchybień w jakości
świadczonych usług lub w innym zakresie. Reklamacji może podlegać proces składania zamówienia, płatności, oferowanych usług.
2. Reklamacja może zostać złożona przez Gościa na przykład:
a) pisemnie na adres 34-500 Zakopane, ul. Chłabówka 28B
b) w formie elektronicznej za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres:
JSG@interia.pl
3. Zaleca się podanie przez Gościa w opisie reklamacji: (a) informacji i okoliczności dotyczących
przedmiotu reklamacji, w szczególności rodzaju i daty wystąpienia uchybienia czy innej wady oraz
(b) danych kontaktowych składającego reklamację – ułatwi to i przyspieszy rozpatrzenie
przez nas reklamacji. Wymogi podane w zdaniu poprzednim mają formę jedynie zalecenia i nie wpływają na
skuteczność reklamacji złożonych z pominięciem zalecanego opisu reklamacji.4.Właściciel Willi Stachoniówka 2 ustosunkuje
się do otrzymanej od Gościa reklamacji i poinformuje go o sposobie rozpatrzenia reklamacji w
szczególności w formie pisemnej lub za pośrednictwem poczty elektronicznej, jeśli Gość w tym
celu podał adres e-mail. Właściciel willi Stachoniówka 2 udzieli Gościowi odpowiedzi na reklamację w terminie do 14 dni od
dnia jej otrzymania, chyba że przepisy odrębne stanowią inaczej.
PRZETWARZANIE DANYCH OSOBOWYCH
Dane osobowe przetwarzane będą w celu realizacji procesu rezerwacji, wyjaśnienia okoliczności ewentualnego naruszenia Regulaminu lub obowiązujących przepisów prawa, oraz rozpatrywania ewentualnych reklamacji.
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO), informujemy, że :
Administratorem danych osobowych pozyskanych w procesie rezerwacji w rozumieniu obowiązujących przepisów prawa powszechnie obowiązującego, jest F.U. JSG JANUSZ STACHOŃ-GRZESICZEK ul. Chłabówka 28b Zakopane 34-500Podmiotem przetwarzającym dane osobowe jest system rezerwacji online Hotres.pl, który należy do firmy LEMONPIXEL.pl Roman Korczyński z siedzibą w Jeleniej Górze 58-570 ul. Młyńska 12A nazywany dalej Hotres.pl
Dane osobowe
- Na potrzeby procesu rezerwacji / wystawienia dokumentu sprzedaży pobierane są dane osobowe Gościa. Podanie danych osobowych jest dobrowolne, jednak niezbędne do realizacji procesu rezerwacji.
- Gość posiada prawo dostępu do treści swoich danych osobowych, prawo do ich sprostowania, usunięcia, jak również prawo do ograniczenia ich przetwarzania.
- Opcjonalna zgoda Gościa na przetwarzanie danych w celach marketingowych wymaga zaznaczenia odpowiedniego pola typu ‘checkbox’ w procesie rezerwacji.
Zgoda ta może być cofnięta poprzez przesłanie odpowiedniej wiadomości na
adres e-mail : jsg@interia.pl.
- Szczegółowe cele i zakres przetwarzania danych osobowych w systemie Hotres określone są w załączniku.
Zobowiązania Administratora
- Administrator zapewnia, że dane osobowe Gościa nie są udostępniane osobom trzecim i w tym zakresie podejmie niezbędne środki i zapewni wykorzystanie swojej wiedzy i doświadczenia w celu realizacji przedmiotowego zapewnienia.
- Administrator zachowuje prawo udostępnienia danych osobowych podmiotom upoważnionym (Podprocesorzy) oraz w przypadkach przewidzianych przepisami prawa powszechnie obowiązującego. W szczególności dotyczy to podmiotów jakich jak : systemy realizujące płatności online oraz oprogramowanie recepcji.
- Administrator zobowiązany jest do dotrzymania tajemnicy i poufności informacji uzyskanych w celu realizacji procesu rezerwacji. Podjęte zobowiązanie pozostaje w mocy przez czas nieokreślony.
Zobowiązania Hotres.pl
- Hotres.pl jako Podmiot przetwarzający dane osobowe Gościa, zapewnia wdrożenie odpowiednich środków technicznych i organizacyjnych, oraz dodatkowych zabezpieczeń informatycznych, opierających się na sprawdzonych serwerach i systemach służących do przetwarzania danych osobowych w usługach świadczonych drogą elektroniczną.
- Hotres.pl oświadcza, że systemy informatyczne wykorzystywane do przetwarzania danych osobowych spełniają wymogi obowiązujących przepisów prawa, w szczególności chronione są w stopniu wysokim w rozumieniu rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 29 kwietnia 2004 r. w sprawie dokumentacji przetwarzania danych osobowych oraz warunków technicznych i organizacyjnych, jakim powinny odpowiadać urządzenia i systemy informacyjne służące do przetwarzania danych osobowych.
- Podwykonawcy i pracownicy Hotres.pl zostaną należycie umocowani do przetwarzania danych osobowych w związku z realizacją procesu rezerwacji, na co Administrator oraz Gość wyrażają zgodę.
- W celu zapewnienia najwyższego bezpieczeństwa w przechowywaniu danych osobowych zgodnych z wymogami RODO, Hotres.pl zobowiązany się do:
- szyfrowania oraz anonimizacji transmisji danych osobowych
- ciągłego zapewnienia poufności, integralności, dostępności i odporności systemów i usług przetwarzania
- zdolności do szybkiego przywrócenia dostępności danych osobowych i dostępu do nich w razie incydentu fizycznego lub technicznego
- regularnego testowania, mierzenia i oceniania skuteczności środków technicznych i organizacyjnych mających zapewnić bezpieczeństwo przetwarzania danych.
- szyfrowania oraz anonimizacji transmisji danych osobowych
Postanowienia końcowe
Administrator jest uprawniony do wprowadzenia zmian w postanowieniach Regulaminu w każdym czasie i zależnie od własnej decyzji. W szczególności, może dokonać zmiany postanowień niniejszego Regulaminu w przypadku:
- konieczności dostosowania Regulaminu do przepisów bezwzględnie obowiązujących lub do zmian przepisów prawa mających wpływ na treść Regulaminu;
- konieczności dostosowania Regulaminu do zalecenia, interpretacji, orzeczenia, postanowienia lub decyzji organu władzy publicznej lub orzeczenia sądowego, mającego wpływ na treść Regulaminu;
- rozbudowy lub zmiany funkcjonalności Hotres.pl;