Skip to content

Jak zarezerwować

Jeżeli zainteresowała Państwa nasza oferta, zachęcamy do dokonywania samodzielnej rezerwacji on-line. Dla Państwa wygody udostępniliśmy panel rezerwacyjny, dzięki któremu mogą Państwo o dowolnej porze dnia i nocy wyszukać dla siebie odpowiedni pokój, sprawdzić dostępność i cenę a także w kilku prostych krokach zarezerwować pokój w najlepszej cenie.

W przypadku pytań, wątpliwości pozostajemy do Państwa dyspozycji pod numerami telefonów:

603 234 873 oraz 537 270 777

w godzinach 9.00 – 21.00

PRZELEW ZALICZEK A KONTO POBYTU:

—————————————————————————————————————

Rezerwacja w Stachoniówce (budynek drewniany)

Dane do przelewu na konto bankowe

Willa Stachoniówka

ul. Chłabówka Górna 28

34-500 Zakopane

nr konta: 27 1050 1474 1000 0092 4445 4915

ING Bank Śląski S.A.

Dla przelewów z Zagranicy:

SWIFT/BIC Code: INGBPLPW

IBAN: PL 27 1050 1474 1000 0092 4445 4915

Nazwa i adres banku odbiorcy przelewu:

ING Bank Śląski S.A.

ul. Sokolska 34, 40-086 Katowice ——————————————————————————————————————

Rezerwacja w Stachoniówce 2 (budynek murowany)

Dane do przelewu na konto bankowe

STACHOŃ TRAVEL FHU „JSG”

Willa Stachoniówka 2

ul. Chłabówka Górna 28B

34-500 Zakopane

nr konta: 46 1940 1076 3060 9002 0000 0000

Credit Agricole Bank Polska S.A.

Dla przelewów z Zagranicy:

SWIFT/BIC Code: AGRIPLPR

IBAN: PL 46 1940 1076 3060 9002 0000 0000

Nazwa i adres banku odbiorcy przelewu:

Credit Agricole Bank Polska SA

pl. Orląt Lwowskich 1

53-605 Wrocław, Polska

————————————————————————————————————————————

Ważne! – prosimy o następujące tytułowanie przelewów/przekazów pocztowych/transakcji:

[Pokój (ilu osobowy) dla (imię i nazwisko na jakie została dokonana rezerwacja) w terminie (dokładne daty przyjazdu i wyjazdu)].

Uwaga 1: Jeżeli konieczne będzie wystawienie faktury VAT za pobyt, prosimy dodatkowo zamieścić taką informację w tytule przelewu, następnie prosimy wysłać maila z danymi potrzebnymi do wystawienia faktury VAT zaliczkowej. Dziękujemy!

Uwaga 2: Jeżeli wpłata dokonywana jest na poczcie KONIECZNIE prosimy wysłać mailem (na adres noclegi@stachoniowka.pl) lub MMS-em dowód nadania przekazu. Pomoże to uniknąć nieporozumień związanych z możliwymi opóźnieniami w realizacji przekazu. Dziękujemy!

Uwaga 3: Na przedpłatę oczekujemy maks. 5 dni. Przy braku wpłaty po 5 dniach od dokonania zamówienia, rościmy sobie prawo do anulowania rezerwacji. Zamówiony pokój (pokoje) podlegają wówczas procesowi ponownej rezerwacji kolejnym zainteresowanym. Dokonanie przedpłaty po terminie nie gwarantuje zatem możliwości przyjazdu. W sytuacji, gdy takiej możliwości już nie będzie, zaliczka zostanie odesłana na adres bądź numer konta bankowego nadawcy. Prosimy o dotrzymywanie terminu wpłaty zaliczki.

Uwaga 4: Rezerwujący winien mieć na uwadze, iż dokonywana wpłata uzgodnionej kwoty pieniężnej zrealizowana przelewem, jest formą procentowej zaliczki od ustalonych kosztów zakwaterowania. W przypadku rezygnacji z usług wpłacona zaliczka nie podlega zwrotowi. Kwota zaliczki stanowi pokrycie kosztów wynajmującego z tytułu rezerwacji pokoju. Nie jest możliwe wykorzystanie zaliczki na pobyt w innym terminie, prosimy zatem dobrze zaplanować i przemyśleć swoją rezerwację. Wszelkie ustalenia dotyczące rezerwacji pokoju (termin przyjazdu i wyjazdu) wiążą obie strony i nie podlegają żadnym zmianom. W przypadku późniejszego przyjazdu lub skrócenia pobytu nie będą udzielane żadne zniżki. Niepojawienie się Gościa w ustalonym dniu przyjazdu bez wcześniejszego zgłoszenia tego faktu skutkować będzie anulowaniem całej rezerwacji.